Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Juwelier Wilfart, erfarenheter?

Diskussion i 'Diskussion' startad av frere, 15 oktober 2013.

1. frere
    Trådstartare

frere Biskop

Från:
    Uppsala
    Ett långskott kanske, men är det någon som handlat från Juwelier Wilfart i Nürnberg? Verkar seriösa så här långt, men om någon har egna erfarenheter så blir jag glad.

Det är inte den här klockan jag är intresserad av, men jag vill ändå passa på att visa den: NOS Breitling från 1972, fotbollsdomarmodell. Sjukt cool, synd att jag hatar fotboll! http://www.juwelier-wilfart.de/web/...SEARCH_BRAND_ID=32&SORTORDER=5&showid=2182995

2. Erik F

Erik F Stadsbo

Från:
    Skåne
    lånar den här gamla tråden. Har nyligen sett en rolex hos juwelier wilfart som jag funderar på. @frere handlade du av honom till slut eller du gick vidare i jakten?

har varit skönt om man fått lite input innan ett potentiellt köp.

3. frere
    Trådstartare

frere Biskop

Från:
    Uppsala
    Nej tyvärr, vill minnas att jag mailade med honom om en tudor men i slutändan handlade jag på annat håll.

4. Davvan

Davvan My Kung Fu is stronger than yours!

Från:
    Fettefleur......
    Köpte min 1680 Red av dem, hade uppskattat om de berättar om chipp på tavlan istället för att dölja skadan med kameravinklar. I övrigt en solid affär!

5. Kallefreddan

Kallefreddan Torpare

Jag köpte en IWC från dom, ok kommunikation, fick klockan väldigt snabbt.
    Allt stämde med bilder, men det var en ny klocka.

6. Erik F

Erik F Stadsbo

Från:
    Skåne
    OK, tack för alla svar. Låter som en goodguy i lägre skiktet då.

Mårtenssons ur Brookfield