Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Juwilier burger

Diskussion i 'Diskussion' startad av Schmitza, 16 november 2014.

1. Schmitza
    Trådstartare

Schmitza Borgare

Från:
    Malmö
    Tjääna

Har nån handlat av juwilier burger i holland någon gång?

2. M021

M021 Friends of KS

Hallå,

har varit in i deras butik och kikat i och med att deras utbud är ofta väldigt brett. Tyckte dom har väldigt taskig attityd, var in och kollade av priset på deras klockor samt bytesförslag.

För en som bor här blir man aldrig överraskad av Holländsk service men det stör mig något så in i Norden när attityden är att jag är knasig för jag inte vill byta in mina klockor till ett speciellt pris, respektera det utan hånskratt och kommentarer som "du, det kan jag fixa nya för"

Har inte kollat deras hemsida sedan jag var där och kikade, betalar hellre en extra slant för bra bemötande,

Rekommendationer är annars www.awco.nl
    Ägaren är klockfantast och samlar på Omega speedmasters och är svag för iaf små rabatter till klocktokar.

Www.amsterdamvintagewatches.com
    Är också et trevligt alternativ.

3. JS

JS Friends of KS

Kollat referenstråden för c24 i goodguys?

Gavve gillar detta.
  4. JS

JS Friends of KS

5. Hebbe

Hebbe Friends of KS

Hur går det med speedyn då ? ;)

6. vaniljglass

vaniljglass Nisse på lagret

Från:
    Göteborg
    Förstår dig :)

Vad ville du byta in, till vilket pris?

7. Gavve

Gavve Greven

vet flera som handlat av dem däribland jag själv. Förutom den taskiga servicen som redan uppmärksammats (rejält knorrande om att skicka fler bilder bland annat) funkade det utmärkt

8. Schmitza
    Trådstartare

Schmitza Borgare

Från:
    Malmö
    Hitta en 114270 där som såg rätt ok ut !!

Mårtenssons ur Brookfield