Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

KÄRA ÖREBROARE!! GTG läge 23/5!!??

Diskussion i 'Diskussion' startad av RicVin, 11 april 2014.

1. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Passade på att kika in på Ahle'ns Ur när jag var i Örebro idag. (sorry Jakobz inte tid för dig idag..)
    Sten som jobbar där berättade att den 23/5 kommer både Oris och Sjöö Sandström att finnas där mellan 12-18. Troligen kommer det finnas lite erbjudanden och tid för prat med både representanter och urmakare.
    Måste vara ett ypperligt läge för en GTG, kanske även för Västeråsare och andra utsocknes?!
    Som vanligt hade de en del Oris och Sjöö i montrarna..
    image.jpg

image.jpg

Hoppas ni får till något!!

Fifflio, Sullstrom, per nordström och 2 andra gillar detta.
  2. Galaxy

Galaxy Friends of KS

Kul! Första Örebro-GTGn i så fall? Jag är gärna med om det inte krockar med någonting. :)

ZQT gillar detta.
  3. demondave

demondave Borgare

Från:
    Ack Värmeland du sköna
    Med en Sjöö som spökar i köptankarna från och till kanske det vore något. Way bortom min planeringshorisont (typ fem minuter en bra vecka) men klart intressant! Gör en mental notering, 11 mil är ju inget i gtg-sammanhang :)

4. ZQT

ZQT The Banker

Åker från byn 1520 så vi kan köra lunchdejt där kanske? RicVin

5. Mattias79

Mattias79 Stadsbo

Låter kul! Jag är helt klart intresserad.

6. Go go!

7. Sullstrom

Sullstrom Friends of KS

Från:
    Västerås
    Spännande! Inte omöjlig :)!

8. Gustav

Gustav Bonde

Arboga? :D

Konfettiregn gillar detta.
  9. Jokkmokkswe

Jokkmokkswe Lappskojsaren

Från:
    Sthlm
    Måste alla bära vita kläder?

Bojke gillar detta.
  10. squallcloud

squallcloud Torpare

Det går alllriiii ;)
    Kul med så många örebroare :)

11. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Självklart är det ngt vitt som gäller!!! Jakobz.. Det kan funka, måste kolla var jag finns i världen.

ZQT gillar detta.
  12. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Hallå eller!! Vem tar på sig GTG Generalhatten? Måste jag ringa Hjalmar?! Sumpa inte detta tillfälle utan styr upp ngt boys änd görls!

13. Galaxy

Galaxy Friends of KS

Jag lyfter denna, har vi inga fler Örebroare på forumet?! Jag går i skolan framemot 16, men sedan smyger jag nog in på Ahlens, finner man några fler där? Samlas ni på någon uteservering innan och gafflar klockor?

14. Mr Chance

Mr Chance Velourmannen

Är ni helt säkra på att det är inte är Arboga som RicVin menar?

15. Galaxy

Galaxy Friends of KS

Jo jag börjar smått tro det...

16. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Nix pix! Jag har bättre koll än "Knugen"..:) Tyvärr lär jag inte ha möjlighet att delta i Örebro själv. Men nog borde det finnas fler i stan?!

17. TiE

TiE Friends of KS

Tänkte just påpeka det och smått undra om gammeln tagit dig, eller om du tänkte vara på två ställen samtidigt?

18. Galaxy

Galaxy Friends of KS

Meddelandegrupp är skapad med info. Har vi inga fler Örebroare här? Det är självklart väl värt att åka från Karlstad, Västerås eller till och med Stockholm (Ja, denna kommer slå Stockholms-GTGn som sker samtidigt med HÄSTLÄNGDER). :)

19. ZQT

ZQT The Banker

Haha lugn nu. Du får ta det vad det är för det är en liten GTG hos en (pytte)liten urmakare i ÖREBRO... Självklart är jag på

Galaxxy gillar detta.
  20. Galaxy

Galaxy Friends of KS

Haha, den är så liten alltså? Aldrig varit inne på Ahlens tror jag, men ju fler desto roligare (om det får plats vill säga :D)

Mårtenssons ur Brookfield