• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KÖPES: 2xRolex Bandstift 20mm

Gulliver

Cartier
2-Faktor
Jag tänkte att min kära Datejust skulle få sig en omgång med Capecoden som kommer i dagarna!

Inför detta tänkte jag tvätta armbandet ordentligt. Tyvärr visade det sig sitta 2 böjda aftermarket-bandstift av fruktansvärt dålig kvalitet.

Nu behöver jag två stycken nya bandstift antingen rolex orginal eller bra aftermarket!

Har ni några över i reservdelslådan och vill göra en forumkollega lite lyckligare , hojta till!


Tack på förhand,

Gustav
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Jag köpte två nya 20mm utan skuldror, för lugholes, på nymans på fina gatan, fick hosta upp 2x200 pix... Men det känns att det är kvalitet o en dum grej att snåla på... ;-)
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1358247722.631794.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1358247722.631794.jpg
    65.2 KB · Visningar: 159
Topp