• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KÖPES, Omega Speedmaster reduced/automatic

Nothna

Breitling
Hej!
Jag har länge letat efter en Speedmaster reduced och är intresserad av att köpa en i bra skick. Papper är ett måste och box är ett plus. Har du en eller känner du någon som har en till salu? Tveka inte på att höra av dig.
 

Nothna

Breitling
Jag har nu beställt en som aldrig var använd, med alla tillbehör på ebay av "jmryshi". Efter en undersökning av Google i ca 5 timmar hittade jag ingenting negativt om honom samtidigt som han har över 8000 bra feedback kommentarer på sitt konto. Jag kommer få den levererad i veckan, lägger upp info och bilder då! Längtar så!
 

Nothna

Breitling
Jag fick hem den igår och den är i Absolut nyskick som han beskrev! Grymt fin och kontrollerad av auktoriserad Omega försäljare. Fick med alla tillbehör som också var i nyskick, yttre och inre box, tagg, kort, instruktionsbok och plasten satt kvar på undersidan. Känner mig riktigt nöjd. Tog 4 arbetsdagar från det att den skickades från London. :D
 
Topp