• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Ledsen om denna redan är postad
Exp 2 om jag inte ser fel.
800_4294.jpg
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Finns inget fulare än vit tischa under skjortan i en business setting. Spelar ingen roll om du har en dyr och fin kostym - du ser ändå ut som en lallare utan koll

Tyvärr väldigt vanligt, och jag förstår inte vad syftet är. Fryser de? Svettas de mkt? Om ja, köp då för fan en v-ringad

Detta fenomen är vanligt bland annat i Norge, som ju inte är kända för sin stilkänsla
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Finns inget fulare än vit tischa under skjortan i en business setting. Spelar ingen roll om du har en dyr och fin kostym - du ser ändå ut som en lallare utan koll

Tyvärr väldigt vanligt, och jag förstår inte vad syftet är. Fryser de? Svettas de mkt? Om ja, köp då för fan en v-ringad

Detta fenomen är vanligt bland annat i Norge, som ju inte är kända för sin stilkänsla

Linne är ju bättre också, vet inte heller syftet.
Förmodligen svett.

Norrmän, behöver vi ens blanda in dom :) gympaskorna...
 

_z_

Omega
Finns inget fulare än vit tischa under skjortan i en business setting. Spelar ingen roll om du har en dyr och fin kostym - du ser ändå ut som en lallare utan koll

Tyvärr väldigt vanligt, och jag förstår inte vad syftet är. Fryser de? Svettas de mkt? Om ja, köp då för fan en v-ringad

Detta fenomen är vanligt bland annat i Norge, som ju inte är kända för sin stilkänsla
Absolut! Nästan lika fult som dom där armbanden med träkulor eller va de är vissa har bredvid klockan, antar att deras barn gjort dom men ändå!

SGS3 via Tapatalk.
 

jandan

Panerai
Finns inget fulare än vit tischa under skjortan i en business setting. Spelar ingen roll om du har en dyr och fin kostym - du ser ändå ut som en lallare utan koll

Tyvärr väldigt vanligt, och jag förstår inte vad syftet är. Fryser de? Svettas de mkt? Om ja, köp då för fan en v-ringad

Detta fenomen är vanligt bland annat i Norge, som ju inte är kända för sin stilkänsla

+1 OOOOtroligt fult med t-shirt under. Ingen klass alls!
 
Topp