• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Pojken från Götet

Rolex
2-Faktor
B kändis, daytona är känd att ha många "kopior" med sig och sedan tror jag inte personen i fråga har pengarna till klockan i sig. Vem vet, kanske är äkta kanske inte. Jag skulle däremot tippa på att den är fejk
Att han har pengarna för det är jag ganska säker på att han har. Nästan 300k följer på insta. Räcker med Max 2-3 sponsrade inlägg och han har klockan. Han skulle väl som vilken annan person kunna spara ihop till en klocka? Det gör ju vi andra här.
Sen frågan ifall han bära en äkta klocka eller inte, det vet varken du eller jag. Men håller med dig om att man skulle vilja kolla närmare
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
B kändis, daytona är känd att ha många "kopior" med sig och sedan tror jag inte personen i fråga har pengarna till klockan i sig. Vem vet, kanske är äkta kanske inte. Jag skulle däremot tippa på att den är fejk

Tror nog han har råd lägga 100lax på en klocka (utan att känna honom det minsta) om han har lite reklamsponsring etc. Kan blondinbella dra in 600k/månad på sin blogg kan nog denne tjäna en tiondel iaf. Han är ju, sett i Sverige, en ganska person (för rätt målgrupp).
 

TheOrchestNum1

Breitling
Tycker vi ska sluta spekulera i huruvida han har råd med den eller ej, det var mer ett konstaterande från min sida att såna personer som han inte brukar ha Rolex klockor (mer Daniel Wellington etc) och sedan har ju Rolex Daytona det kanske största utbudet av fejkade klockor, själv ser jag dagligen folk på stan i 15 års åldern som springer runt med såna på stan.
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Tycker vi ska sluta spekulera i huruvida han har råd med den eller ej, det var mer ett konstaterande från min sida att såna personer som han inte brukar ha Rolex klockor (mer Daniel Wellington etc) och sedan har ju Rolex Daytona det kanske största utbudet av fejkade klockor, själv ser jag dagligen folk på stan i 15 års åldern som springer runt med såna på stan.
Tycker att du ska sluta konstatera saker om människor du inte känner.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
och sedan tror jag inte personen i fråga har pengarna till klockan i sig.

Tycker vi ska sluta spekulera i huruvida han har råd med den eller ej, det var mer ett konstaterande från min sida att såna personer som han inte brukar ha Rolex klockor (mer Daniel Wellington etc) och sedan har ju Rolex Daytona det kanske största utbudet av fejkade klockor, själv ser jag dagligen folk på stan i 15 års åldern som springer runt med såna på stan.
Bland det dummaste jag läst på forumet på mycket länge..
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Ser ut som Agneta har en 14060 2Liner





IMG_2405.PNG
 
Topp