• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Mvnordlander

Cartier
IMG_1827.PNG
IMG_1827.PNG
Löfvens nya?

Kanske..
IMG_1824.PNG


Behöver inte oroa oss för att det ska vara en calatrava..


Edit. Verkar dock vara mindre index kl 3 och några rader över kl 6.
Så denna ska det väl vara?
IMG_1828.PNG
 
Senast ändrad:

kirex

Cartier
Kan det vara en Oris Carl Brashear som David bär på handleden i kvällens Let's Dans? Tror inte att det är en av hans Omega-klockor. Definitivt är det en bronsklocka.
David.jpg

Oris.jpg
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Tycker folk verkligen att det är bekvämt att ha en så illasittande länk? Jag skulle bli tokig efter två minuter med klockan slängandes runt handleden på det sättet...

När jag bär något på länk så är det ungefär sådär det sitter på mig också.
Ogillar skarpt när inte klockan kan röra sig fritt.
 

daveid

Cartier
2-Faktor
IMG_1827.PNG
IMG_1827.PNG
Löfvens nya?

Kanske..
IMG_1824.PNG


Behöver inte oroa oss för att det ska vara en calatrava..


Edit. Verkar dock vara mindre index kl 3 och några rader över kl 6.
Så denna ska det väl vara?
IMG_1828.PNG
Wow, tror den här posten kan skapa stor kalabalik i Sverige. Hörde jag mediedrev? :D:D
Jag förutspår en politisk timeout. Hur kunde han ens komma på tanken att bära en klocka för så mycket pengar??? Nu håller bilden av "folkets svetsare Löfven" på att rasa samman.

Edit: Longines var tydligen helt okej enligt Aftonblaskan: http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/article23604514.ab
 
Topp