Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Känna och klämma på Rolex Explorer 114270 alt. 14270

Diskussion i 'Diskussion' startad av Sjuksyrran, 18 augusti 2014.

1. Sjuksyrran
    Trådstartare

Sjuksyrran Torpare

Hej!

Jag är ganska ny i klockträsket och går i tankarna att skaffa mig en Rolex Explorer. Då jag aldrig sett klockan IRL skulle jag förstås hemskt gärna vilja prova klockan på handleden först för att se om det klickar eller ej. (Det är ju trots allt en ganska stor peng för en student).

Jag undrar således om det finns någon vänlig själ i Växjö med omnejd (ca 5-10 mil) som har en 114270 alt. 14270 och har lust att göra mig den stora tjänsten att låta mig känna och klämma lite på den.

Om så är fallet skicka ett PM!

Tack på förhand!

keroro och Sullstrom gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield