• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Känns fan som jag blivit blåst asså...

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Sjukt besviken att jag sålde min Pepsi Sub med smallcrown..[emoji20]
ImageUploadedByTapatalk1425847563.663120.jpg
 

TCB

Cartier
:) Hahaha!! Det viktigaste är inte att man är duktig utan att man har roligt som min gamla idrottslärare i skolan alltid sa.

Faktum är att "deals" som dessa faktiskt förekommer. En idé för en ny realityserie på TV. "Traderajägarna, jakten på drömaffären"
 

weeklund

Omega
Mitt bästa tips om du vill veta om den är äkta eller inte är att åka förbi "Smycka" som ligger i Haninge centrum, de har bra koll på både befintliga och kommande modeller för Rolex!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Mitt bästa tips om du vill veta om den är äkta eller inte är att åka förbi "Smycka" som ligger i Haninge centrum, de har bra koll på både befintliga och kommande modeller för Rolex!

Hehe...fan, tack för tipset mannen, jag skall göra det på en gång! Efter lite snabbt googlande så ser jag att dom är grymma på just Rolex!
 
  • Like
Reactions: jhm
Topp