• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Känns som julafton...

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
... även om jag köpt dessa själv ;)

Var i den butik som jag lagt min beställning på PS4 hos och fick veta att jag är på plats nr 12 och nästa leverans kommer i veckan men då kommer bara 6st :(
Expediten frågar mig efter ett tag om jag kan betala hela konsolen nu på plats och det kan jag då säger han att då får jag med mig en nu :s
De skulle ju inte få in konsolerna förrän under veckan men tydligen fick de dessa idag. Jag fattar inte mycket men det jag fattar är att jag nu har ett PS4 i handen :D

OT säger ni! Inte helt ;)

När jag kommer hem hittar jag en AVI i lådan så nu är jag på väg till Posten... Paketöppning följer!
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Hur brukar man betala för tv-spel.... Märklig fråga....kan du betala nu på plats?

Ja när skall man betala annars ,,,,,,
 

Obeedoobe

Friends of KS
Det är nästan så att du skulle ha lite smisk! Skämt åsido, stort grattis! Man får väl skylla sig själv för att man inte beställde i tid!!!!

Mvh
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Hoppas du har mer tur än mig. Fick mitt PS4 dagen innan release, vad händer? Jo den drabbas av Blue Light of Death och är således DOA.. Bara att skicka tillbaka och vänta på nästa batch!

Väntar med spänning på vad AVIn bär med sig :)
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Hoppas du har mer tur än mig. Fick mitt PS4 dagen innan release, vad händer? Jo den drabbas av Blue Light of Death och är således DOA.. Bara att skicka tillbaka och vänta på nästa batch!
Saaay whaaaaat?!?!!
Jag lider med dig, vilken ångest! Så fort du får ett nytt ex lovar jag att slakta dig (virtuellt då såklart) ;) :p
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Saaay whaaaaat?!?!!
Jag lider med dig, vilken ångest! Så fort du får ett nytt ex lovar jag att slakta dig (virtuellt då såklart) ;) :p


Finns att läsa hur mycket som helst om du googlar :) Plockade isär hela jävla apparaten, bytte och lödde på ny HDMI kontakt, bytte HDD och formaterade och drog in ny mjukvara, gick igenom alla kretsar.. Men det var nå jävla skit helt enkelt.

You're welcome killing me. Sitter här med Battlefield, Assassins Creed samt FIFA 14 så vilket spel vill du ha stryk i?
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Finns att läsa hur mycket som helst om du googlar :) Plockade isär hela jävla apparaten, bytte och lödde på ny HDMI kontakt, bytte HDD och formaterade och drog in ny mjukvara, gick igenom alla kretsar.. Men det var nå jävla skit helt enkelt.

You're welcome killing me. Sitter här med Battlefield, Assassins Creed samt FIFA 14 så vilket spel vill du ha stryk i?
Åh fy fan! Men funkade den ett tag för att sedan balla ur eller var den körd från början?
Hoppas jag/min klarar sig...

BF alla dagar i veckan ;)
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Åh fy fan! Men funkade den ett tag för att sedan balla ur eller var den körd från början?
Hoppas jag/min klarar sig...

BF alla dagar i veckan ;)


Dundrade igång den, snurrade igång och allt var grett, uppdaterade mjukvaran som var obligatoriskt och därefter var den död, skickade inte ut någon HDMI signal bl.a. Pysslade lite och tillslut kom den igång.. Körde igång BF4 och råkade dö, i samma veva stängde konsolen av sig själv för att efter ca. 20h fungera igen under 5min.. Sen därefter körde projektet igång med att byta ut, löda om osv. igång.. Fick igång maskingen igen för 10min och därefter ger den ifrån sig ett jävla tjutande ljud i högtalarna för att inte vilja samarbeta igen, jag öppnar upp, kastar ut skiten ur sitt skal och lägger ut alla delar i maskinen på vardagsrumsbordet och kopplar och grejar, får igång skiten igen men då ligger den utspridd på 1x1m och rullar på ok under 30min och slår därefter av igen.. Packar in allt i konsolen igen och dundrar iväg den med Posten för att idag få ett mejl om att produkten kasseras och att en ny kommer så snart dem får en ny leverans. En minut till med den där jävla apparaten och den hade legat i en container eller uppstoppad i röven på min irriterande jävla granne. Punkt!

Var 3år sedan jag lirade BF senast men nog fan ska jag kunna ligga i en buske nånstans och ta död på dig!
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
En minut till med den där jävla apparaten och den hade legat i en container eller uppstoppad i röven på min irriterande jävla granne. Punkt!

Var 3år sedan jag lirade BF senast men nog fan ska jag kunna ligga i en buske nånstans och ta död på dig!
Ahahahahahhahaha du är så skön hahahahaha!!

I should hope so ;)
 
Topp