Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Kärt återseende

Diskussion i 'Diskussion' startad av calzone, 16 april 2013.

1. calzone
    Trådstartare

calzone Biskop

Fick även tillbaks min Davosa idag efter kron byte, Gick bara på 650 : - spänn allt som allt riktigt vettigt pris !, Rekomenderar Urmakaren Per Amrin starkt urtidsurmakare. Ni som sa att de som köper Homeage alldrig köper riktig Rolex, I just proved you wrong ;)

2. theargonaut

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Hmm... Det återstår väl att se hur mycket handledstid den kommer få...

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."

3. calzone
    Trådstartare

calzone Biskop

haha ja det har du rätt i !, Har en Rolex på var hand nu :oops:...Men resor till Thailand etc är Davosan perfekt som ;), Känns ju inte så hårt om man skulle bli tjuvad

4. Bruset

Bruset Friends of KS

Från:
    GBG
    känner/märker du nån skillnad på rollen och davosan? :D

5. calzone
    Trådstartare

calzone Biskop

Stor skillnad det märks att Rolex är perfektion !, När bezeln inte klickade på 5513 trodde jag den var sönder ringde Jakob och fick ett lungnande svar :D, Jag är helt noob kan ingenting om Rolex :p

Mårtenssons ur Brookfield