Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Köp av klocka i Hong Kong

Diskussion i 'Diskussion' startad av paul_allen, 17 juni 2015.

1. paul_allen
    Trådstartare

paul_allen Torpare

Ska åka till Hong Kong efter jul och är sugen på att köpa en pre-owned Rolex. Så frågorna jag har är:
    1. Vilka handlare är att rekommendera?
    2. Hur mycket kan jag förhandla ned priset?
    Tack på förhand!

2. DW6900MS

DW6900MS Biskop

Från:
    Borås
    Är det ens bra priser?
    Inbillar mig att kineserna skrämmer upp priserna om det inte rör sig om "nya" gråhandlade klockor från italien.

3. M021

M021 Friends of KS

Nja, sådär priset alltså. Var i HK i november förra året och sprang in i diverse butiker. Gick inte ens in då priserna kändes kraftiga generellt. Finns säkert viss prutmån men risken för "nyservat" var för stor kände jag. Vissa handlare hade även en förkärlek till polering/slipmaskinen om man säger så.

Vilken modell är du ute efter? Är det Rolex så är jag nästan säker på att du kan hitta den här till bra pris med lite tålamod.

4. KenKun

KenKun Biskop

Min pappa är där nu. Man kan få runt 5% på listpriset.
    Verkar vara bättre pris på stål Daytonan där, jämfört med Sverige. Annars är det typ samma lika :)

Mårtenssons ur Brookfield