• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köp av klocka/klockor för 150,000,-

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Var la drygt det, för en lös kronhals. Men det blev min brors problem.
Usch, stackare. Men vill minnas att han polerade upp sin också? Har vaga minnen av ett kanonjobb så helt bortkastat var det nog inte.

Minns hur min krona hoppade lös just efter du postat tråden på TTT och jag lämnade bort min till Nymans. Var stensäker på att få en liknande nota.. Hade dock tur att den bara hoppat lös så jag kom undan billigt med bara vanliga servicekostnaden. :)
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Usch, stackare. Men vill minnas att han polerade upp sin också? Har vaga minnen av ett kanonjobb så helt bortkastat var det nog inte.

Minns hur min krona hoppade lös just efter du postat tråden på TTT och jag lämnade bort min till Nymans. Var stensäker på att få en liknande nota.. Hade dock tur att den bara hoppat lös så jag kom undan billigt med bara vanliga servicekostnaden. :)
Hehe, skönt! Bror mins fick helservice hos AP och polering. Dock skedde tydligen poleringen hos Nymans och de glömde borsta ena sidan av länken. När jag uppmärksammade min bror om det som i sin tur påpekade det hos nymans fick han tillbaka den med utlåtandet att allt stod rätt till...
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Ibland vill man inte tro på vad Nymans säger till folk.. :(

För mig har de alltid skött sig fair men det är tydligt att de har lite att jobba på ibland.
 
Topp