• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köp av Omega Seamaster.

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Vafan, en Bondklocka mot en Dj?!? :D

Jag håller iövrigt med, min imaginära klocklåda börjar bli stor, vettefan vad jag ska med alla till om jag skulle köpa alla! :D

Jag vet, sjukt otippat men men... Det droppar säkert in en billigare badklocka till sommaren för att ersätta Omegan men just nu så känns det mer värt att köpa en dyrare "dressklocka"
än att spara dykaren och köpa en billigare dress då jag inte kan ha alla klockor på armen samtidigt. Är inte tillräckligt cool:cool:
 
Jag vet, sjukt otippat men men... Det droppar säkert in en billigare badklocka till sommaren för att ersätta Omegan men just nu så känns det mer värt att köpa en dyrare "dressklocka"
än att spara dykaren och köpa en billigare dress då jag inte kan ha alla klockor på armen samtidigt. Är inte tillräckligt cool:cool:

Med rätt inställning kan du rocka uppemot 7 klockor på vardera arm. Det krävs dock att man är en minst lvl 3 "douchefucknut with big wallet" för att kunna dra den stilen med äran i behåll. Ge bort Omegan till mig så ska jag träna dig! :p
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Med rätt inställning kan du rocka uppemot 7 klockor på vardera arm. Det krävs dock att man är en minst lvl 3 "douchefucknut with big wallet" för att kunna dra den stilen med äran i behåll. Ge bort Omegan till mig så ska jag träna dig! :p

Hahahaha jag kommer aldrig komma upp i den nivån! Tanken är ju att gå från "stor" klocka till liten så du kan ju tänka dig hur ball man är om man inte ens kan bära en 41mm klocka med äran i behåll ;) såg att säljaren på köp och sälj håller klockan åt någon. Kan det möjligtvis vara dig? I så fall får man gratulera om det blir köp! :D
 

Daniel J

Omega
Jag har en SMP Quartz, svart med vågig tavla från 2011 (min första klocka).
Komplett med cert, box, kvitto, länkbitar etc.
Även ett Hirsh gummiband som använts i typ en dag.
Fint skick då den legat i sin box från 2012 då jag köpte min PO XL som jag bär till vardags.

Funderar på att sälja men vill nog ha upp mot 14000kr för den.
 
Topp