Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Köp Hjälp Pantlånekassan

Diskussion i 'Vintage' startad av maclerche, 26 september 2013.

1. maclerche
    Trådstartare

maclerche Torpare

Hallå
    Är det någon som kommer att hjälpa
    Jag köpte en Certina klocka på Tradera med appen.
    http://www.tradera.com/armbandsur-certina-ds-115347-auktion_190111_190437703
    Nu ser jag att jag behöver för att överföra till plusgiro / bankgiro
    och jag kan inte från min internetbank.
    Finns det en vänlig själ som hjälper, skicka jag till er paypal eller Internetbank och du överför till säljaren bankgiro

Vänligen
    Henry Lerche Rasmussen
    Denmark

2. eriksson850

eriksson850 Friends of KS

Från:
    烏普薩拉
    Synd att du inte har fler postade inlägg här på forumet... känns inte så förtroendeingiviande med 1 post! :confused: Kontakta dem, du kan säkert få iban och skicka pengar från Danmark.
    Sorry, inget ont mot dig.

Släng upp lite bilder när allt har löst sig, med lite puts kommer DS2´an att se riktigt fräsch ut! :)

3. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Står faktiskt i auktionen " Endast köpare inom Sverige Only Swedish buyers accepted"
    Då bör man maila och fråga innan man bjuder.

4. Berg

Berg Bonde

Jag hjälper gärna en fellow danskjävel! ;)

5. maclerche
    Trådstartare

maclerche Torpare

Ja på websiden står det, men ikke hvis man bruger Tradera app, så jeg opdagede det for sent...

jabla gillar detta.
  6. maclerche
    Trådstartare

maclerche Torpare

En vänlig själ på http://itstime.dk/urdebatten/ bor i Malmö har överförts till mig.
    'Ll lägga några bilder när klockor är servad.
    Jag använder en urmakare i Storbritannien för detta. Han kan rengöra och smörja urverk, rengör polish och brushe klockan för bara 140,- UK-P

eriksson850 gillar detta.