• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köp Hjälp Pantlånekassan

maclerche

Breitling
Hallå
Är det någon som kommer att hjälpa
Jag köpte en Certina klocka på Tradera med appen.
http://www.tradera.com/armbandsur-certina-ds-115347-auktion_190111_190437703
Nu ser jag att jag behöver för att överföra till plusgiro / bankgiro
och jag kan inte från min internetbank.
Finns det en vänlig själ som hjälper, skicka jag till er paypal eller Internetbank och du överför till säljaren bankgiro

Vänligen
Henry Lerche Rasmussen
Denmark
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Synd att du inte har fler postade inlägg här på forumet... känns inte så förtroendeingiviande med 1 post! :confused: Kontakta dem, du kan säkert få iban och skicka pengar från Danmark.
Sorry, inget ont mot dig.

Släng upp lite bilder när allt har löst sig, med lite puts kommer DS2´an att se riktigt fräsch ut! :)
 

jabla

Sarlacc
Står faktiskt i auktionen " Endast köpare inom Sverige Only Swedish buyers accepted"
Då bör man maila och fråga innan man bjuder.
 

maclerche

Breitling
Synd att du inte har fler postade inlägg här på forumet... känns inte så förtroendeingiviande med 1 post! :confused: Kontakta dem, du kan säkert få iban och skicka pengar från Danmark.
Sorry, inget ont mot dig.

Släng upp lite bilder när allt har löst sig, med lite puts kommer DS2´an att se riktigt fräsch ut! :)

En vänlig själ på http://itstime.dk/urdebatten/ bor i Malmö har överförts till mig.
'Ll lägga några bilder när klockor är servad.
Jag använder en urmakare i Storbritannien för detta. Han kan rengöra och smörja urverk, rengör polish och brushe klockan för bara 140,- UK-P
 
Topp