• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köp nya Torpedo Pro till Testpilotspris !!

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Jag såg en bild någonstans på en GMT modell med full lume tavla, vad heter den?
OnTopic: Jag tror att det här är enda stället på internet man gnäller om man får rabatt.

Edit: Jag tror att den var i titan?
Modellen heter Vortech 44mm helt i Titan, GMT och alarm, riktigt cool du kan se bra bild på vårt Instagram, kommer senare i höst.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Lite väl hårt mot Royal Straps? Erbjudandet är helt ok, men visst skulle en Pass-around funka bättre, om man vill att klockan ska synas mer.
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Fick leveransen idag :) och måste säga att Torpedo Pro känns riktigt, riktigt bra, med matt svart urtavla, bra lume och sandblästrad klocka, Dive strap med sandblästrad metall känns allt helt rätt :cool:
 
Senast ändrad:

Henke1981

Breitling
Jag tycker att idén med rabatterat pris mot att skriva en recension är bra. Ingen klocka som tilltalar mig dock då den är för stor för mig, men skulle om det dyker upp nåt som intresserar mig direkt nappa på erbjudandet.
 

meo_swe

Audemars
Det var då ett jävla gnällande på att man skall få saker gratis.
Visst är det kul med gratis skit, men att få en bra rabatt för att man skriver några rader är fan inget jättekrav.
Jag tror det är ganska få branscher som har så bra erbjudanden (och kundkontakt) som vi har det här på KS.

Däremot så tänker jag som alla andra ge tipset att du kan starta igång en passaround till nästa försöksomgång. Har du ett tio-femtontal personer som väljer att skriva några rader så kommer du få en sjukt stor bredd på recensionerna. Dock får du kanske ingen jätterecension.
 
Topp