• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köp och sälj?

PeterLu

Omega
2-Faktor
Jag har läst de uppdaterade riktlinjerna för Köp och sälj. Förmodligen läste jag slarvigt men jag har inte förstått vem som får posta i köp/sälj? Jag har precis fått min första referens som köpare, men skulle nu vilja lägga ut lite saker till försäljning. Vad krävs för att jag ska få posta där?

Med vänlig hälsning,
Peter
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Jag har läst de uppdaterade riktlinjerna för Köp och sälj. Förmodligen läste jag slarvigt men jag har inte förstått vem som får posta i köp/sälj? Jag har precis fått min första referens som köpare, men skulle nu vilja lägga ut lite saker till försäljning. Vad krävs för att jag ska få posta där?

Med vänlig hälsning,
Peter


Vem får annonsera?
Handla är öppet för aktiva medlemmar på forumet. Att vara aktiv på forumet innebär att du deltagit i diskussionstrådarna med minst 20 poster (en trevlig start är att presenterat sig i presentationstråden) och varit medlem i 7 dagar. Denna kvalificering kan komma att bedömas individuellt.

Så du behöver några poster till. :)
 
Topp