Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Köp och sälj?

Diskussion i 'Diskussion' startad av PeterLu, 22 december 2015.

1. PeterLu
    Trådstartare

PeterLu Torpare

Jag har läst de uppdaterade riktlinjerna för Köp och sälj. Förmodligen läste jag slarvigt men jag har inte förstått vem som får posta i köp/sälj? Jag har precis fått min första referens som köpare, men skulle nu vilja lägga ut lite saker till försäljning. Vad krävs för att jag ska få posta där?

Med vänlig hälsning,
    Peter

2. Floduttern

Floduttern Friends of KS

Från:
    Stockholm

Vem får annonsera?
    Handla är öppet för aktiva medlemmar på forumet. Att vara aktiv på forumet innebär att du deltagit i diskussionstrådarna med minst 20 poster (en trevlig start är att presenterat sig i presentationstråden) och varit medlem i 7 dagar. Denna kvalificering kan komma att bedömas individuellt.

Så du behöver några poster till. :)

3. PeterLu
    Trådstartare

PeterLu Torpare

Ahaa.... Men då är jag på god väg! Då har jag 6 poster kvar och en ska jag beta av idag med en lådöppning från gårdagens tillskott.
    Tack för hjälpen!
    /Peter

jabla, JMolin, Camo00 och 3 andra gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield