• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köp-/smakråd gällande klockköp

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Om du gillar Navitimer så kan jag rekommendera dig att ta en titt på Sinn 903. Sinn köpte upp rättigheter samt tillverkningsutrustning för Navitimer 1979 när Breitling hade väldig ekonomiska problem och var när att helt försvinna som märke. Om du vill ha en "äkta" Navitimer till under halva priset.
 

Bolton

Breitling
Om du gillar Navitimer så kan jag rekommendera dig att ta en titt på Sinn 903. Sinn köpte upp rättigheter samt tillverkningsutrustning för Navitimer 1979 när Breitling hade väldig ekonomiska problem och var när att helt försvinna som märke. Om du vill ha en "äkta" Navitimer till under halva priset.

Tack så mycket för tipset! :)
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Funderade faktiskt på en Speedmaster (Moon Watch) förut men har lite svårt för att det är ett mekaniskt urverk. Hade det varit automatiskt så hade det definitivt varit en stark kandidat. Tyvärr tycker jag inte att de Speedmaster som finns med automatiskt urverk är lika fina som Moon Watch.
Har en och tänker precis tvärt om. Utan automat och datum så är Speedyn perfekt när man cirkulerar klockor. Från lådan till ställd och uppdragen på mindre än minuten.
 
Topp