• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpa box 5513 help

calzone

Vacheron
Skumt de funkar kanon för mig...Ngn mer får gärna testa och se om de funkar

På Iphone blev det som du säger för mig med Målarn, På PC funkade det :)
 

Erik O

Breitling
Jag ser endast en fånig reklamsida.

Kanske kan endast inloggade medlemmar se bilder. I så fall så är det en olämpligt bildsida att visa bilder från.
 

max

Dancing Queen
Sådär nu kan jag se bilderna, även om jag måste klicka :)

Tycker att boxen ser ok ut.
Dock tror jag inte att 68.00.55 har levererats som box till 5513, mig veterligen så är det 67.00.3 och 10.00.01 som gäller för dessa, är dock inte helt säker på saken.
67.00.3 kom först och sen körde de den andra, vet inte när de bytte mellan dessa och AD kan ju ha haft boxar kvar i åratal och säkert även slängt med fel box någon gång men mig veterligen så är inte 68.00.55 en helt korrekt box till en 5513, hade letat efter en 10.00.01 men vet som sagt inte när de kom. Är helt säker på att de fanns -84 men är mycket möjligt att de kom redan sent 70-tal!
Från vilket år är din?

Den andra saken är att jag inte förstår vad du skall ha den till, att komplettera med box är ju ganska värdelöst då det är originalboxen till klockan man har man trånar efter. Kanske är roligt att ha en box ändå iof. Upplys dock om komplettering vid eventuell försäljning i framtiden så är du go :)
 

calzone

Vacheron
Det kanske bara e dumt :p, Om det är som du säger max att 68.00.55 inte har levererats till 5513 så är det absolut inte aktuellt. Jag kommer alldrig sälja min 5513 max så du behöver inte vara orolig :D
 
Topp