• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpa hus i närheten av Göteborg. tips tack!?

exxpert

Omega
2-Faktor
Halloj!
Nu har vi tröttnat på lismande mäklare.. Finns det någon som känner någon som ska sälja ett hus runt göteborg, max 40-45min med bil ifrån. Runt 2,5-miljonsstrecket. Tips mottages tacksamt!

mvh: Daniel och Sara
 
Senast ändrad:

tissoter

Audemars
Hur är Örgryte nuförtiden ? Det är väl rätt så nära också.
Oj, missade att du sökte ett hus, trodde du undrade över olika områden.
 

exxpert

Omega
2-Faktor
Hus för 2 millar, då får de nog bli nån typ utav sommarstuga in mot landvetter

Ja, men lite så är det ju. Uppdaterat topic lite, upp mot 2,5 funkar väl med. Men eftersom vi är förstagångsköpare är ju 15% kontantinsats kämpigt annars, trots att vi inte är arbetslösa utan har fasta jobb båda två. Man ska ju spara till det med. Men vi räknar ju med lödöse, Landvetter, gråbo/sjövik, Bollebygd, nol.. Runt där omkring.
 
Senast ändrad:

Macklin

Cartier
Halloj!
Nu har vi tröttnat på lismande mäklare.. Finns det någon som känner någon som ska sälja ett hus runt göteborg, max 40-45min med bil ifrån. Runt 2,5-miljonsstrecket. Tips mottages tacksamt!

mvh: Daniel och Sara

Jag är från Ale och kan rekommendera det. Känner tyvärr ingen som ska sälja.
Undvik hela Lilla Edets kommun, jag vet att det låter som typisk byrivalitet men den kommunen är rutten.:depressed:
Kollar du på hus i Nol så kanske det är bra att veta att radhusen på Kärrvägen har, som namnet antyder, alltid haft problem med översvämningar.
 
Topp