• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

köpa klocka hos AD eller hos klockkungarna?

M021

Rolex
2-Faktor
Beror på modell som sagt, personligen är det enda jag skulle bära från klockkungarna en Casio G-shock ;) annars om jag var du skulle jag först undersöka Certina/tissot,
Bra instegsmodeller enligt mig,
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
AD är alltid AD. Pengar är pengar. Kolla om du kan få ett ok pris hos någon AD. Anledningar till att köpa av AD finns i överflöd. Och detta känns ganska väldiskuterat på forumet.
 

hublot

Omega
AD är alltid AD. Pengar är pengar. Kolla om du kan få ett ok pris hos någon AD. Anledningar till att köpa av AD finns i överflöd. Och detta känns ganska väldiskuterat på forumet.
Har sökt men inte hittat mer än att man får ett år mer garanti hos ad. Kanske har jag sökt på fel saker. Skiljer 1400kr mellan dom men jag väljer ad då dom är väldigt trevliga och tar sig tid när man e där.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Har sökt men inte hittat mer än att man får ett år mer garanti hos ad. Kanske har jag sökt på fel saker. Skiljer 1400kr mellan dom men jag väljer ad då dom är väldigt trevliga och tar sig tid när man e där.
Med risk för att låta snobbig. Så tycker jag att 1400 är lugnt att slanta "extra". Då man faktiskt får garantier och en fysisk butik att besöka eller kontakta om något är oklart. Bra beslut!
 

hublot

Omega
Med risk för att låta snobbig. Så tycker jag att 1400 är lugnt att slanta "extra". Då man faktiskt får garantier och en fysisk butik att besöka eller kontakta om något är oklart. Bra beslut!
Nä det är absolut inga pengar för det man får extra. Men när man pluggar så får man hålla igen lite. Får åka och beställa i helgen och bilder kommer upp när den kommer :)
 

aspo

Cartier
Nä det är absolut inga pengar för det man får extra. Men när man pluggar så får man hålla igen lite. Får åka och beställa i helgen och bilder kommer upp när den kommer :)

Tips på någon bra tråd fördelarna samlade? Går i samma funderingar nämligen. Skiljer typ 6000 mellan gråhandlare och listpris hos AD på den jag spanat in..
 

hublot

Omega
Ja det går att pruta. Kan ju säga att jag jag prutade och la en beställning innan idag, bilder lär komma upp senast slutet på nästa vecka :)
 
Topp