• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpa klocka på blocket

RickardW

Cartier
2-Faktor
Hej! Nu är det så att jag hittade en klocka för ett bra pris och pratar just nu med säljaren via sms.
Vad bör jag tänka på? Han verkar en reko kille och jag har smsat med han ett tag nu.
Klockan har nytt batteri och trycktestats för 3v sedan enligt säljaren. Jag erbjöd mig att hämta klockan på fredag (väldigt långt för mig) eller att han kunde skicka den till mig. Han sa att klockan säljs först till kvarn så jag sa att han kunde skicka den istället. Men blev lite osäker ändå.
Mitt intryck säger att han går att lita på men man vet ju aldrig..
Är väldigt sugen på klockan. Och det är ju ett väldigt bra pris..
Han hade fått rätt många sms men jag var en av dom första och han sa att han nog la ut den lite för billigt.

Här är annonsen:
http://www.blocket.se/vi/68445407.htm
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
4k är väldigt bra. Kan dock inte TH
Finna ju ksare i Borås. Hör om de kan förmedla (om tid finns), gvtvis mor ersättning.
Kolla exempelvis med @Jerico
Det ger ju garanti mot tegelsten.
 

RickardW

Cartier
2-Faktor
@yonsson har redan fått första tjing :)
Fick detta som svar:
"Blocketpaketet blir lite för krångligt, plus att jag har kört med det tidigare med dålig erfarenhet där paketet inte plockas ut och då ligger den kvar där i veckor.

Du behöver inte oroa dig för något( att jag inte skulle skicka klockan)

Du kan få mina uppgifter om det känns tryggare :)"
 
Topp