Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Köpa "original" klockarmband

Diskussion i 'Diskussion' startad av Sensei, 26 december 2015.

1. Sensei
    Trådstartare

Sensei Torpare

Från:
    Lund
    Hejsan klocksnackare,
    Undrar om det går att köpa original klockarmband av stål i Victorinox AD. Det finns nämligen erbjudande på deras allianceserie med läderarmband. Jag hade dock gärna velat ha original stålarmbandet också och undrar om det är möjligt att köpa ett sådant i deras AD butiker. Finner ingen vettig information på internet och ingen lokal klockbutik svarar i telefonen idag :/, vill vara säker innan köp :)

2. Gold

Gold Borgare

Från:
    Lund
    Besök eller maila till ngn återförsäljare så får du säkert svar på det

3. Asplund

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Det skulle jag tro går att lösa. Kommer dock antagligen bli en dyr affär i slutändan!

4. Sensei
    Trådstartare

Sensei Torpare

Från:
    Lund
    Lyckades äntligen få en klockbutik att svara. Ringde till Mobilia Urhandel malmö, där möttes jag av en försäljare som drog historian om att internet säljer falska klockor och armband kostar runt 2k. Tycker försäljaren var så arrogant så avslutade samtalet och ringde istället till Huke i malmö. Även där svarade de och jag möttes av en mycket trevligare person. Ett armband kostar där 1350 kr och det kan jag leva med.

5. Rado

Rado Torpare

Från:
    Malmö
    Beredd att hålla med om Mobilia Urhandel. Tror det är hon som driver stället... känns arrogant.

6. Kejsaren

Kejsaren Biskop

Från:
    Bjärred
    Och jag kan hålla med om Hukes. Alltid trevligt bemött. Förutom gången ena säljaren sa "snygg klocka. Ser nästan ut som en Zenith". Min kollega med zenith på armen blev väldigt glad. ;-)

7. Hipshot

Hipshot Bonde

Från:
    Höllviken
    Huke nja. Tycker att gubben alltid är på ett dassig humör och att han ska mästra folk till höger och vänster. Om en kund ska spendera 50-100 bloss så kan man väl förvänta sig lite mer sucking up eller iaf en glad gubbe... Däremot så är det alltid glada miner hos antikurmakaren på Davidhallstorg.

Mårtenssons ur Brookfield