Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Köpa utomlands

Diskussion i 'Diskussion' startad av axel arvidzon, 28 juni 2015.

1. axel arvidzon
    Trådstartare

axel arvidzon Bonde

Hur är det med att köpa klockor utomlands jag tänker med garantier gäller dom i Sverige jag åker till Teneriffa vilket är en moms fri zon så jag tänkte att det blir billigare men jag har ingen uppfattning är det lätt att bli svinlad har någon erfarenhet att dela med sig av

2. Xalle

Xalle Friends of KS

Välkommen! Finns många trådar om detta! Prova sök funktionen så kommer du få svar! Att sponsra din lokala AD är av mångas uppfattning här på KS. Och du skapar en relation som i slutändan kan generera till din fördel och plånbok för framtida klock köp. Plus så slipper du oroa dig i onödan utan gör ett tryggt köp på hemma plan istället för att spara några kroner/euro...Hur som haver ha en trevlig semester!

axel arvidzon gillar detta.
  3. alfgren

alfgren Biskop

Garantin gäller överallt, däremot kan vissa mindre kostnader såsom frakt uppkomma om du behöver skicka klockan på reparation.

4. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Kort svar är att klockor har världsgaranti. Långt svar är att det inte gäller samtliga märken.

laketwig gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield