• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpa vilken Seamaster?

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Nyttig info, tack! Jag är ingen Omegakille men klockintresset föddes genom en 71 speedy pro. Blir liksom skrämd av alla ref och varianter, jävligt impressed av dina kunskaper @Luciano Cau !
Tycker omega har bra kvalité men förstör sig själva med alla limited och special editions. Och tack får man väl säga, tycker inte alls jag är påläst om man jämför med många här på forumet men man försöker läsa ikapp. Finns alltid mycket att lära. :)
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Tycker omega har bra kvalité men förstör sig själva med alla limited och special editions. Och tack får man väl säga, tycker inte alls jag är påläst om man jämför med många här på forumet men man försöker läsa ikapp. Finns alltid mycket att lära. :)
Kvalitétsbiten håller jag med om! Finns ju hur mycket som helst att lära om de flesta märken, men tex. Omega känns hundra gånger breda än tex. Rolex. Men de är väl det som är tjusningen också! Blir nog lite kvällsläsning om Speedys tror jag:bookworm:
 

mattande

Post nr 1 miljon? Oui, ce fut moi!
Måste säga att den där växer på mig varje gång ja ser dom. Läre nästan ragga en och testa.
 

Ninen79

Audemars
Seamaster 2254.50 är fin tycker jag :)
image.jpeg
 
Kul med många svar!

Men det finns ingen Seamaster som man ska passa sig för?
Vad gäller Speedmaster tex så har jag ju blivit avrådd från vissa modeller av olika skäl.
 
Topp