• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes: 22mm stållänk

Joper

Breitling
Har haft sån lycka här tidigare så jag prövar igen :)

Söker en stållänk 22mm till min skx007. Modell har jag inte riktigt bestämt mig för än så säg vad ni har! Ska kosta några hundringar max, skicket spelar inte så stor roll heller.

Tackar klocksnack för annonsplatsen.

/Johan Persson
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Hej, jag har en 22 mm länk över från min snzh55... Vet inte om det kan passa din? Kan skicka en bild imorgon. Skulle den passa kan du få den. Fint skick men inte den mest solida länken dock.
 

Joper

Breitling
Dalomo skrev:
Hej, jag har en 22 mm länk över från min snzh55... Vet inte om det kan passa din? Kan skicka en bild imorgon. Skulle den passa kan du få den. Fint skick men inte den mest solida länken dock.

Sökt runt lite och sett en del som satt på oyster länken för skx:en på den. Sådeledes bör ju denna passa på min tycker man! Hur mycket vill du ha för frakt/emballage?

/Johan
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Joper skrev:
Dalomo skrev:
Hej, jag har en 22 mm länk över från min snzh55... Vet inte om det kan passa din? Kan skicka en bild imorgon. Skulle den passa kan du få den. Fint skick men inte den mest solida länken dock.

Sökt runt lite och sett en del som satt på oyster länken för skx:en på den. Sådeledes bör ju denna passa på min tycker man! Hur mycket vill du ha för frakt/emballage?

/Johan

Vad bra då! Kan skicka den från jobbet så porto/pack är gratis det med. :) Skulle du ha nåt Nato eller annat lösgods går det bra i utbyte men annars hoppas jag att du gör någon annan en god gärning nån gång istället. :) Skicka ett pm med adressen så löser jag resten.
 

Joper

Breitling
Dalomo skrev:
Joper skrev:
Dalomo skrev:
Hej, jag har en 22 mm länk över från min snzh55... Vet inte om det kan passa din? Kan skicka en bild imorgon. Skulle den passa kan du få den. Fint skick men inte den mest solida länken dock.

Sökt runt lite och sett en del som satt på oyster länken för skx:en på den. Sådeledes bör ju denna passa på min tycker man! Hur mycket vill du ha för frakt/emballage?

/Johan

Vad bra då! Kan skicka den från jobbet så porto/pack är gratis det med. :) Skulle du ha nåt Nato eller annat lösgods går det bra i utbyte men annars hoppas jag att du gör någon annan en god gärning nån gång istället. :) Skicka ett pm med adressen så löser jag resten.

Händer bara på klocksnack! Älskar detta forum :) Tackar så hemskt mycket!
 
Topp