• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes: billig klocka

Jomppe

Omega
2-Faktor
Hej på er!
Jag behöver en klocka som jag inte behöver vara det minsta rädd om. En beater som jag kan skrota runt i när jag är, fiskar eller brottas.
Krav: den ska vara billig (max1500:), på länk eller gummi, vatten och mellan 40-43 cm.
/Jomppe
 

calzone

Vacheron
^^ Vintage :p, Kan de här vara något för dig tro ?


DSC_0122_zps30ecbc11.jpg
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Den här klarar det mesta. Mina 5 år av brukande utan mycket hänsyn märks inte knappt. Inte en enda repa på glaset tex. Tror jag kan ha något gummi till den också... Klar fördel med Quartz när det gäller beater tycker jag.

viewtopic.php?f=4&t=5517
 

Jomppe

Omega
2-Faktor
Jag har nu hittat en klocka och affär är gjord. Tyvärr har det inte funkat att skicka PM för mig, så jag hoppas att ingen tar illa upp när jag inte svarat.
/Jomppe
 

Jomppe

Omega
2-Faktor
Det blev Dammens Orient. Nytt märke för mig och såpas lågt pris att man inte behöver bli arg på dottern när hon ska klappa på den med en sten :) gillar inte att behöva vara rädd om klockan jämt och ständigt så det blir nog kanon!
/Jomppe
 
Topp