• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes: Omega Speedmaster

JoakimS

Panerai
Paneristi
2-Faktor
Hej,

Jag är ganska ny på forumet och går och lurar på en klocka. Jag har speciellt fastnat för Omegas speedmaster serie.
Jag har en budget på ca 7.000-10.000kr, vill helst inte gå över det, får vara ett väldigt bra erbjudande i så fall.

Då jag misstänker att Professional är svår att hitta för dom pengarna, så är även andra Omega Speedmaster modeller intressanta, Date automatic m.m.
Klockan får inte vara allt för sliten, jag vill kunna polera upp länk o glas och få en "nykänsla" av den.

Jag bor 5 mil söder om Göteborg och arbetar i Göteborg.

Är det nån som sitter på en fin klocka för min budget?

Mvh Joakim
 

JoakimS

Panerai
Paneristi
2-Faktor
Det är såklart intressant, lite beroende på skick och utseende osv men helt klart värt att han hör av sig!
 

hublot

Omega
Han har inget konto här. Han e på semester just nu men så fort han kommer hem så kollar jag på den, kan skicka bilder då till dig
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
kan detta vara ngt?
 

Bilagor

  • Speedmaster.jpg
    Speedmaster.jpg
    249.5 KB · Visningar: 332
Topp