• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpesannons.

Exxet

Rolex
Optimist lr :wideyed: undrar om många ringer lr sms:ar, saxat ur lokaltidningen, måste kolla om jag har någon Omega som ligger och skräpar nånstans, rycker i säljestarmen, någon fler som är intresserade ;) kan ev. vara tryckfel.
ur köpes.jpg
 
1 kr syftar väl bara till att priset sätts individuellt efter varje fall? Men vid en första anblick ser det lustigt ut
 

Exxet

Rolex
Vad är det konstiga?
I min värld ska en annons så väl säljes som köpes vara lockande på något sätt, undrar hur många som känner för att höra av sig och bli erbjuden 1 :- för sin klocka? hur många vill sälja en klocka för 1 :- räcker upp handen. Den här kan jag sälja för 1 :- om personen kommer och hämtar den.
P1090211.JPG
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
I min värld ska en annons så väl säljes som köpes vara lockande på något sätt, undrar hur många som känner för att höra av sig och bli erbjuden 1 :- för sin klocka? hur många vill sälja en klocka för 1 :- räcker upp handen. Den här kan jag sälja för 1 :- om personen kommer och hämtar den.
P1090211.JPG
Men det är väl alldeles uppenbart att 1 kr är satt som platshållare, säkert med anledning av att annonseringssystemet krävde att belopp angavs :banghead: Ingen är väl så dum att den tror att den enbart kan få 1 kr om den svarar på annonsen.
 

Exxet

Rolex
Men det är väl alldeles uppenbart att 1 kr är satt som platshållare, säkert med anledning av att annonseringssystemet krävde att belopp angavs :banghead: Ingen är väl så dum att den tror att den enbart kan få 1 kr om den svarar på annonsen.
Inga krav på belopp finns, så varför skriva 1 :- hade sett bättre ut så här:
ur köpes2.jpg
 
Topp