Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Köphjälp (Tissot)

Diskussion i 'Diskussion' startad av maxmol, 8 juni 2013.

1. maxmol
    Trådstartare

maxmol Präst

Från:
    Stockholm
    Har suktat lita på en Tissot Vissodate. Igår var jag på Frankfurts flygplats och testade den och idag dök skatteåterbäringen in på kontot. Så det tallar ju sitt egna tydliga språk.

Hittade dock klocka på något som heter "E-klockor.com" är det safe att handla från dem och finns det några för och nackdelar med att spara 700 kr på att handlar från den sidan? T.ex. AD garanti osv.

http://e-klockor.com/sv_SE/p/TISSOT-T019.430.16.031.01-VISODATE-AUTOMATIC-T0194301603101/623

2. vikgul

vikgul Lilla Buh

Från:
    Huvudstaden

Ej hört talas om men det säger något om dem. Säkert safe ändå, men men..

maxmol gillar detta.
  3. morrism

morrism Friends of KS

Har aldrig handlat där, men bra val av klocka, har varit nära att köpa den flera gånger själv

maxmol gillar detta.
  4. maxmol
    Trådstartare

maxmol Präst

Från:
    Stockholm
    Tack för hjälpen. Ska kolla lite mer priser och se hur mycket billigare det är. Är ju också fruktansvärt tillfredsställande att få något i handen istället för att vänta på posten.

5. Smulan

Smulan Biskop

Från:
    Stadsholmen
    maxmol gillar detta.
  6. slimjim

slimjim Rösten från Bro

Visodaten är en klocka som jag blir mer och mer sugen på för varje gång jag ser den. För 4075:- hos klockia känns den given!

maxmol gillar detta.
  7. maxmol
    Trådstartare

maxmol Präst

Från:
    Stockholm
    Samma här och innan hade jag bara sett den på nättet. Testade den var förvånad över känslan av kvalité som den levererade för 4000 kr. Förstår verkligen varför den är populär.

8. slimjim

slimjim Rösten från Bro

Hur känns höjden?

9. maxmol
    Trådstartare

maxmol Präst

Från:
    Stockholm
    Högre än jag hade väntat mig, men absolut inte som en dykare.

Mårtenssons ur Brookfield