• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köphjälp (Tissot)

maxmol

Panerai
Har suktat lita på en Tissot Vissodate. Igår var jag på Frankfurts flygplats och testade den och idag dök skatteåterbäringen in på kontot. Så det tallar ju sitt egna tydliga språk.

Hittade dock klocka på något som heter "E-klockor.com" är det safe att handla från dem och finns det några för och nackdelar med att spara 700 kr på att handlar från den sidan? T.ex. AD garanti osv.

http://e-klockor.com/sv_SE/p/TISSOT-T019.430.16.031.01-VISODATE-AUTOMATIC-T0194301603101/623
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
yntjGa7.jpg


Ej hört talas om men det säger något om dem. Säkert safe ändå, men men..
 

maxmol

Panerai
Tack för hjälpen. Ska kolla lite mer priser och se hur mycket billigare det är. Är ju också fruktansvärt tillfredsställande att få något i handen istället för att vänta på posten.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Tack för hjälpen. Ska kolla lite mer priser och se hur mycket billigare det är. Är ju också fruktansvärt tillfredsställande att få något i handen istället för att vänta på posten.

Visodaten är en klocka som jag blir mer och mer sugen på för varje gång jag ser den. För 4075:- hos klockia känns den given!
 

maxmol

Panerai
Visodaten är en klocka som jag blir mer och mer sugen på för varje gång jag ser den. För 4075:- hos klockia känns den given!

Samma här och innan hade jag bara sett den på nättet. Testade den var förvånad över känslan av kvalité som den levererade för 4000 kr. Förstår verkligen varför den är populär.
 
Topp