• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpråd Rolex Submariner 116610LN

C

China

Guest
Du är en sån fin människa. Jag avslutar det här för det kan fortsätta hur länge som helst. Ha det bra.

Alltså, försök nu att förstå en sak. Forumledningen är faktiskt lyhörd, så länge det handlar om konstruktiv kritik. Däremot så är det inte konstruktivt att bara klaga på ditten och datten. Jag gillar heller inte när trådar utvecklar sig till rena påhopp på TS eller rent tramsande, men i det här fallet så tycker jag att du överreagerar. TS har trots allt fått konkreta tips och svar på sin frågeställning, och inte en massa dryga kommentarer. Det finns ganska många exempel på att moderatorerna både raderat menlöst trams, och styrt upp havererade trådar.

En annan tanke är att det närmast är ett kardinalsfel att klumpa ihop alla debattörer på ett forum. Förresten så ser jag inga problem om debattörer på forumet skulle ha Aspergers syndrom eller något annan diagnos/handikapp. Vill du motverka skitnödig elitism, så kanske det är läge att städa framför din egen dörr...
 

Jens

Greedo
Folk är så jävla otrevliga på KS, välkommen @Abbe26. Köp i Sverige och försök pruta, så tror jag det blir lika bra/bättre. Bor du i Norge så kör på. Mitt tips: köp beggat.

Känner att jag behöver svar på en fråga, är jag en av de "jävla otrevliga"?
Uppfattar mig inte som sådan så jag frågar dig som verkar ha lite koll på medlemmar.
Trevlig helg!

J
 

Apansson

Torpare
Känner att jag behöver svar på en fråga, är jag en av de "jävla otrevliga"?
Uppfattar mig inte som sådan så jag frågar dig som verkar ha lite koll på medlemmar.
Trevlig helg!

J
Du är bara otrevlig när folk inte är medgörliga i affärsverksamheten. Något som tyvärr krävs idag. Marknaden har ju som bekant ändrats..
 

Jens

Greedo
Du är bara otrevlig när folk inte är medgörliga i affärsverksamheten. Något som tyvärr krävs idag. Marknaden har ju som bekant ändrats..
Man måste skilja på affärer och nöjen. Jag anser att KS är ett nöje.
@Denke däremot är alltid otrevlig. Vi jobbar ju ihop mån till fre 09.00 till 23.45 och han tar alltid med sig jobbet hem. Om jag behöver nå honom på helgerna så är han alltid grinig.
Jag älskar ju honom, men det är ett påfrestande förhållande vi har, tro mig.

J
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Känner att jag behöver svar på en fråga, är jag en av de "jävla otrevliga"?
Uppfattar mig inte som sådan så jag frågar dig som verkar ha lite koll på medlemmar.
Trevlig helg!

J
Det är väl aldrig någon som påstått att du är otrevlig? -Däremot skriver du ju aldrig någonting som är klockrelaterat vilket är ganska fascinerande.
 
Topp