• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Köpt havremoppe säljer Vialux Super (bortbytt) och Longines (såld)

maxmol

Panerai
Joråsåatt... Jag skulle ha sprungit lidingöloppet men blev förkyld. Så istället för att gå dit så blev bjuden till kriterieauktionerna. I min febersjuka förvirring och besvikelse så köpte jag en andel i en travhäst... CSN har tyvärr inget merkostnadslån för hästar så jag är illa tvungen att flippa två av veckans inköp.

n21AF1O.jpg



Första är Vialux Super – solnedgångsklockan som jag köpte av papadok i Torsdags.
Kommer med det bruna Nato i annonsbilderna plus ett Tropic i naturgummi (inte från 60 talet men i samma still och känsla som ett då det ej är silikon). https://klocksnack.se/threads/vialux-super-solnedgångsklockan.12159/ Säljer för 2000 kr. Bortbytt!


G4qgCRw.jpg




Andra klockan upp till yxan är en vintage Longines köpt av Mykeys

Fick den i fredag och det tickar riktigt fint. Håller tiden och uppdraget funkar. Säljer den för samma pris + kostnaden för ett grönt Hirsch som jag också köpte i fredags. 1000 kr. OHPF

https://klocksnack.se/threads/vintage-longines.8021/



E9tGSnQ.jpg
 

maxmol

Panerai
Prissänkning! :woot:
Vialux Super - 1900 kr
Longines - 900 kr

Edit: Mot bättre omdömen kan jag också tänka att byta mot en Tissot Visodate (reissue).
 

maxmol

Panerai
Okej, har löst finansieringen av hästen. Men då jag var bered att sälja dessa så har jag drabbadas av flippar-sjuka.

Byter gärna mot en lite större dressare typ Visodate eller SARB. :)
 
Topp