• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpte en ny klocka (vad annars!?) :D

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Klart man har råd med en sån när man går runt och skäms i lappade jeans...... Faan vad jag är gammal och avundsjuk...Grattis!!
:-D
 

jabla

Sarlacc
Grattis! har haft min i drygt en månad och är fortvarande jättenöjd, mina övriga klockor är avundsjuka på handledstiden. :)

WP_20140316_001.jpg
 

Bolio

Panerai
Mycket vackert ur en klassiker och med svart urtavla kan det inte bli bättre på en stål Daytona. Hoppas att man kan få den i samlingen någon gång i framtiden :D , kommer dock ta ett tag då det finns annat som ska in först.

Ett stort GRATTIS är du absolut värd efter detta kanon inköp a fan slänger in ett Hurra också :p .
 

Dammen

Cartier
Aldrig riktigt fattat Daytonans storhet (i alla fall de moderna) men denna variant är fan riktigt cool och blir bara bättre varje gång jag ser den! Grattis!

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
 
Grattis, hissade den här modellen i Daytona-tråden tidigare idag. Tycker den svarttavlade passar bra i de flesta sammanhang, en "mångsysslare" med stil - Grattis!
 
Topp