• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köptips beater

Guinness

Cartier
Hej!

Min bror söker en ny beater. Han arbetar som ordningspolis och behöver en klocka som är bekväm att ha på sig i jobbet dvs den ska sitta skönt även när det blir brottning mm.

Han har tidigare haft en Adidas med analog och digital visning som nu har gett upp. Den digitala visningen är viktigast men att ha båda kan säkert vara bekvämt.

Kruxet är att han inte vill köpa g-shock mm. eftersom alla andra poliser använder sig av detta.

Funderade på aqualand, cwc eller victorinox men är inte helt insatt på det utbudet.

Prisidé typ 1500 kr.

Tacksam för tips.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Hej!

Min bror söker en ny beater. Han arbetar som ordningspolis och behöver en klocka som är bekväm att ha på sig i jobbet dvs den ska sitta skönt även när det blir brottning mm.

Han har tidigare haft en Adidas med analog och digital visning som nu har gett upp. Den digitala visningen är viktigast men att ha båda kan säkert vara bekvämt.

Kruxet är att han inte vill köpa g-shock mm. eftersom alla andra poliser använder sig av detta.

Funderade på aqualand, cwc eller victorinox men är inte helt insatt på det utbudet.

Prisidé typ 1500 kr.

Tacksam för tips.
Aqualanden är ju lite stor kanske med tanke på vad han gör. Kanske vill ha en smidig klocka så kika på victorinox eller en enkel seiko 5. Finns sköna för några hundringar på Nato som säkert gör jobbet
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Ligger nog på drygt 500kr
image.jpg
 

Guinness

Cartier