• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Körkort hur lång tid?

rogart-63

Patek
Tappat mitt körkort och bankkort och lite andra kort?
Man är ju lite låst och kan knappt göra nåt utan körkort som legitimation . Nån som vet hur lång tid det tar och om man behöver skaffa nytt kort på nunan? Inte länge sen jag fick nytt körkort så det gäller till 2024. Allt är spärrat och förlustanmält hos polisen. Så check där så att ingen kan tömma kontot?
 

Lukkan

Cartier
Du får ju hem nya blanketter när ett nytt kort är taget och du har betalay avgiften betalt så max 7 dagar bruka det ta.
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Tappat mitt körkort och bankkort och lite andra kort?
Man är ju lite låst och kan knappt göra nåt utan körkort som legitimation . Nån som vet hur lång tid det tar och om man behöver skaffa nytt kort på nunan? Inte länge sen jag fick nytt körkort så det gäller till 2024. Allt är spärrat och förlustanmält hos polisen. Så check där så att ingen kan tömma kontot?
tror du behöver ett nytt kort. Förnyade mitt för ett tag sedan och det tog inte många dagar innan det nya kom på posten
 

rogart-63

Patek
Det löste sig ändå . Fikastället jag var på igår hade hittat den . Körkortet är viktigast . Nytt bankkort behöver jag ändå . Så får ta tillbaka min anmälan .
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Bara undrade hur lång tid det tar innan man får sitt kort? Ska ju ändå skickas ut från transportstyrelsen? Tänkte om nån kanske visste? Eller nyligen varit i samma situation? Det löser sig?

Mitt var trasigt för några månader sedan (sprack mitt i personnumret). Fick hem blanketten på två dagar, tog kort och skickade in plus betalade direkt då. Någon vecka senare var det framme så går rätt fort.
 
Topp