• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

K.Lundgren

KTS69

Omega
Kjøpte en klokke av Lundgren. Hyggelig handel og god dialog hele veien. Anbefales. Goog guy :)
 

Marcusr

Breitling
Sålt en klocka till Lundgren, inga problem, snabbt, smidigt och enkelt. Rekommenderas helt klart! :)

Med vänlig hälsning,

Marcus
 

Rookie

Cartier
2-Faktor
Köpte en 16570 av @K.lundgren . Eftersom han hade få referenser från försäljning i den här prisklassen, kom vi överens om att han skulle skicka klockan först och få betalt när jag hämtade ut den, vilket han gick med på. Han besvarade även alla mina frågor, skickade bilder i samtliga vinklar jag bad om, samt fick en urmakare att se över urverket, då det uppstod lite frågetecken p.g.a. klockans tidigare ägares kommentarer.

Som ni förstår är jag mer än nöjd med hur @K.lundgren skötte affären och skulle göra affär igen, alla dagar i veckan. Han är en riktigt toppenkille!
 

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Herr Lundgren hjälpte sin vän att köpa en klocka av mig och var väldigt snabb och smidig i kommunikationen. Väldigt trevligt och affären gick super!
 
Topp