• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kalmar GTG Lördagen den 12/7 13:00

JayJay

Rolex
Men va f_n... när det äntligen är gtg i mina trakter så är det naturligtvis på en dag när jag är borta. Typiskt.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Tutar när jag åker förbi på väg till Öland den dagen! Hade jag inte haft bilen full med ungar och fru så hade jag stannat. Blir platsen CityGross vid IKEA så är jag på :)
 

TKVF

Panerai
Vad gör alla då? Hur kommer det sig att inte Kalmar kan leverera en GTG? För att hålla tråden levande så ber jag att få in förslag på datum då. Jag är i Kalmar varannan vecka så om vi kan dra ihop något trevligt. Två veckor senare då? Förslag är då samma tid, kl 1300, en lördag men den 26 juli istället? Kan ni då eller?

Har vi fler som befinner sig i området Kalmar? Förstå gången jag är på GTG i Kalmar i alla fall! Om vi får till en dag och så så ordnar jag till det med restaurang eller liknande.

JayJay
Gummo
Tobias Eriksson
 

Icaras

Rolex
Jag befann mig i Kalmar! Dessvärre inte längre.... Staden där alla sportar Aqualand på gummistronk ;)
 
Topp