• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kamouflerad Rolex

Charles_

Rolex
En bild som jag fick på mailen och som föreställer en Rolex GMT IIc (i grunden äkta) som fått sig en militärklädsel.

Beläggningen ska gå att ta bort när man tröttnar :)



Vad tycker forumet?
 

Barda

Cartier
Helt i linje med trenderna som varit senaste åren. Jag tycker inte det ser helt kasst ut. Jag hade diggar det till och med.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Håller med om att det ser så där ut på vridringen. Man lär ju tröttna efter ett tag dock. Blir ett "njaa" från mig, men lite kudos för nytt koncept
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Nej, den är för bling i grunden. Kanske att det kunnat se lite tufft ut på en plastsub, men då är en sliten pvd tuffare.
 

max

Dancing Queen
Känns ju lite töntigt när tavlan inte passar, lite som jägarna som köper allt i kamoflagefärg och sen drar på sig en neonorange reflexväst :D
Men sen tycker jag kniv, kamoflage och sånt är töntigt i grunden så har kanske ingen talan hehe
 

Charles_

Rolex
Det är tydligen handgjort. I Italien. Bådar kanske gott vad gäller kvalitén men jag blir däremot orolig vad gäller priset :(
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
GMT pepsi känns jävligt vietnam. Vill man vara lite extra salt så pillar man bort ringen. :mad:
DVS denna går fetbort!
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Jag är inte säker på att handgjort i Italien är en automatisk kvalitetsstämpel. Lite aceton borde kunna avlägsna färgen ganska kvickt. Men ett jävla pill jobb när man inser hur töntigt det är med camouflage. Spara tid och pengar och köp en NATO strap istället.
Camo-Watch-Strap.jpg
 
Gillar idén men resultatet ser bara smutsigt ut, skulle nog funka kanon på t.ex Sinns modeller som EZM serien eller U serien...

Detta vore helt klart något B&R skulle kunna börja med..
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Kort och gott: ser för j-ligt ut...
Vill man prompt vara camo, så kör på Natot ovan å skita ner boetten/glaset på "vanligt" sätt.
 

Ricrob

Patek
Jävla lustigkurrar.. UN släpper en vågad LE för Game of thrones och blir sågad, sen kommer en nersmutsad Rolex och blir hyllad(isch). o_O

Jajja, den är ok i mina ögon men inget jag skulle köpa.. Ever.. Om jag inte börjar jaga och har för mycket pengar.. Eller att grabben vill ha en och leka ninja med.. Camo är för jägare och barn mao.
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Nej du, den gubben går icke.
Håller med föregående talare om att ringen ser skitig ut.
 
Topp