• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kampanj/Rea tråden

Golbica

Omega
Dela med er av era tips av internet baserade hemsidor som har olika slags kampanjer/rea nu, speciellt nu under de härliga black friday inspirerade dagarna som kanske blir en svensk tradition snart? Hoppas jag!

Bidrar med första och det är cdon som kör bla. 40% på sina Loake skor. Mycket prisvärt!

Börja dela så vi får mer pengar över till våra fantastiska klockor!

Önskar er en trevlig shoppinghelg :)
/ J
 

JayJay

Rolex
Dela med er av era tips av internet baserade hemsidor som har olika slags kampanjer/rea nu, speciellt nu under de härliga black friday inspirerade dagarna som kanske blir en svensk tradition snart? Hoppas jag!

Bidrar med första och det är cdon som kör bla. 40% på sina Loake skor. Mycket prisvärt!

Börja dela så vi får mer pengar över till våra fantastiska klockor!

Önskar er en trevlig shoppinghelg :)
/ J
Blev riktigt glad... Sedan surfade jag in på hemsidan... Fanns ju typ inga storlekar kvar.
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Dela med er av era tips av internet baserade hemsidor som har olika slags kampanjer/rea nu, speciellt nu under de härliga black friday inspirerade dagarna som kanske blir en svensk tradition snart? Hoppas jag!

Bidrar med första och det är cdon som kör bla. 40% på sina Loake skor. Mycket prisvärt!

Börja dela så vi får mer pengar över till våra fantastiska klockor!

Önskar er en trevlig shoppinghelg :)
/ J
Tack för tipset! Beställde hem ett par double monks från Loake :)
Loake-Loake%20Cannon-Black%20Calf-6442-3347-2.jpg
 
Hoppas ni som beställde från CDON har bättre tur än jag, tydligen bara ett sketet minneskort på bäg hem.
Skjortan försvann väl i den binära rymden?
 

Golbica

Omega
Eton startat sitt rea nu, regga er med er mailadress för att få tillgång till den. 40% på massa olika skjortor/accessoarer.

Några andra tips ni har nu i mellandagarna?
 

Chattras

Cartier
Vet inte om det är ok att tipsa om rea på en sida man själv har intressen i. Är det inte det får admin gärna ta bort inlägget.

www.delicatevintage.com är det 15% på allt på hela sidan. Väskor och assessorer från Louis Vuiton, Chanel, Hermes mfl. Använd koden "jul2015" i kassan.
 
Topp