• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kampen på K&S..

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Matchen är alltså avgjord:)

image.jpg


Aurum blev vinnaren, med något fler visningar än Denke :)

Grattis!
Tack! Min var klart finast i alla avseenden faktiskt. Kvalitet och inga budgetlösningar som man ser på de flesta andra postordersuren.
 

hejo

Panerai
Känner mig fullständigt förorättad att ni redan avgjort detta, innan jag ens hunnit ge den rätta en chans.... Men så är väl livet när "hyllmedlemmarna" utövar sin makt.... Passa er utmaningen är på väg...Ett tips till HYLLAN är att dra lärdom av det som sker i Ukraina. k0ltrasten jag läste vad du skrev...
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Känner mig fullständigt förorättad att ni redan avgjort detta, innan jag ens hunnit ge den rätta en chans.... Men så är väl livet när "hyllmedlemmarna" utövar sin makt.... Passa er utmaningen är på väg...Ett tips till HYLLAN är att dra lärdom av det som sker i Ukraina. k0ltrasten jag läste vad du skrev...

Hehe, både jag och Denke har redan utsett oss själva till vinnare, du kan bli den tredje?
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Känner mig fullständigt förorättad att ni redan avgjort detta, innan jag ens hunnit ge den rätta en chans.... Men så är väl livet när "hyllmedlemmarna" utövar sin makt.... Passa er utmaningen är på väg...Ett tips till HYLLAN är att dra lärdom av det som sker i Ukraina. k0ltrasten jag läste vad du skrev...

Tror du koltrasten kommer köpa din för 18 lax?knappast. Du är frånåkt. Min blev såld för 18k. Aurum's är inte ens såld.

Jag vann alltså. Ni står inför fullbordat faktum. Lex Putin.

;)
 

hejo

Panerai
Hehe, både jag och Denke har redan utsett oss själva till vinnare, du kan bli den tredje?

Ser bara en utväg ur detta och det är vem som får mest betalt, det är sen som vinner... Antar du utmaningen och gör Denke det????
Min annons kommer imorgon innan lunch. Kan hyllan köpa denna utmaning ?
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Ser bara en utväg ur detta och det är vem som får mest betalt, det är sen som vinner... Antar du utmaningen och gör Denke det????
Min annons kommer imorgon innan lunch. Kan hyllan köpa denna utmaning ?

Har för stort ego för att dra tillbaka min självutnämnda vinst tyvärr. Men om du skall vara med och leka får du vaska Tropicbandet och asken för att det skall vara på riktigt.

Hyllan har inte behandlat denna tävling alls faktiskt, den uppstod helt spontant iom min lökiga trådöverskrift.
 

hejo

Panerai
Tror du koltrasten kommer köpa din för 18 lax?knappast. Du är frånåkt. Min blev såld för 18k. Aurum's är inte ens såld.

Jag vann alltså. Ni står inför fullbordat faktum. Lex Putin.

;)

Bevis..... Visserligen uppvisar du Likheter med Putin men detta med 18k är lika löjligt som Nordkoreas resa till Solen :)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Bevis..... Visserligen uppvisar du Likheter med Putin men detta med 18k är lika löjligt som Nordkoreas resa till Solen :)

Ja, deras solresa ja, jag kan intyga att de genomförde en solresa. Men jag skickade hem dem rätt snabbt. Pga fula frisyrer.
 

hejo

Panerai
Hyllan? Hör ni inte att det är Valhall som talar till er. Min är såld för 18k. Deal done. Competition killed.

Jag kan låsa tråden. Det kan inte ni. ;)

Nä just det, konsten att falla på eget grepp....
Om du inte ser likheten själv så kommer jag att göra vad jag kan för att påverka de andra forumhövdingarna till att döpa om dig till Diktatorn...
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ok jag lägger mig ner och dör.. Mina släktingar får läsa i runorna att de skall serva en City klocka och annonsera ut den på TTT, det är där arvet ligger...

Ja, behåll den. Det är en trevlig klocka och de bästa exen är ju redan sålda. :D
 
Topp