• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kan inte lägga upp bilder, är det bara jag som har problem med Photobucketket.com

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Blir galen kan inte lägga upp bilder, förut funkade det men vissa av bilderna försvann utan att jag tog bort dom från photobucket. Är det någon annan här inne som har samma problem, och kan tala om varför det är så. Har inte fått något felmeddelande heller.

Trött jag blir :arghh:
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
har också problem med photobucket.

använder självklart uppladdningsfunktion direkt på KS när man postar i trådar men den funktionen finns inte i privata meddelanden?
 

Ilux

Omega
har också problem med photobucket.

använder självklart uppladdningsfunktion direkt på KS när man postar i trådar men den funktionen finns inte i privata meddelanden?


BB code för att visa bilder i till exempel ett PM är (img)bildlänk(/img). ( ska vara [ och ) ska vara ].
 

Icaras

Rolex
Tristast på photobucket här på KS är att det inte går att zooma. Blir direkt skickad till photobucket. Måste i så fall högerklicka "visa bild" o_O
 
imgur, flickr, FluffyApp är nog ett stabilare alternativ. Plus att jag märkt i många trådar av just dig Sjödahl att det inte finns några bilder att se, utan bara en photobucket logga.
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
aaaah.... När man svara på trådar finns alternativet "Lägg till bild" och "Bild hos imgur.com"
I konversationer finns bara "Bild hos imgur.com" . har alltid trott att det är typ samma som photobucket och itne brytt mig om att använda den:D
2014-05-15 14-01-42.png
 
Jag kör oftast Photobucket genom Tapatalk till KS. Det har hittills alltid funkat. Så här gör jag: Fotar med iphonekameran och laddar upp i appen Photobucket. Plockar fram bilden och klickar på Info, där kopierar jag länken IMG. Länken kan jag sedan klistra rakt in i mitt inlägg i tråden.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Bara jag som ibland har problem med KS's egen uppladdning?
Ibland kommer jag till en svart ruta där man ska "öppna" sin fil. Det funkar inte... Andra gånger öppnas min "Finder" direkt & jag kan klicka på bilden som ska infogas. Använder Safari & nå´t 1/2-gammalt MacOS.

daviden ? Skit bakom mina spakar, eller?
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Bara jag som ibland har problem med KS's egen uppladdning?
Ibland kommer jag till en svart ruta där man ska "öppna" sin fil. Det funkar inte... Andra gånger öppnas min "Finder" direkt & jag kan klicka på bilden som ska infogas. Använder Safari & nå´t 1/2-gammalt MacOS.

daviden ? Skit bakom mina spakar, eller?

Har aldrig sett det där problemet. Kör samma konfigurering...
Funkar det efter fler försök?
 
Topp