• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kan man ha Jubelee länk på vilken Rolex som helst! Eller är det tabu att slänga på den på vissa ...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag har provat på några av mina, men tycker väl att den bara passar riktigt bra på GMT och Datejusten. Här är två av dom andra i samlingen, Explorer 2:an kan funka kanske.





 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Tycker att det funkar bäst på din Gmt. Blir mer vintage look på den. Explorer 2 blir ett nej, men Subben kan funka. Har själv funderat på att skifta mellan min gmt2a och dj, men vete fan. Tror min dj är för blingig för ett oyster .
 

Rico

Cartier
2-Faktor
Gillar den på DJ men även på sub vid tillfälle!
11C86B0E-E845-40C0-BDF0-FF39B0C69EDB-2568-00000107DC751D07_zps4e345cca.jpg
 

fredtiger

Cartier
Tycker explorer 2an såg oväntat bra ut, men det känns ändå fel. Dessutom är oyster en snyggare länk IMO.
 

Reize

Omega
Explorern ser för jävlig ut med jubilee. De andra funkar väl, men Oyster ser bättre ut på alla sätt, så varför liksom? Jubilee på DJ är ju dock naturligt.

PS. Hur var det där med rubrikdisciplin, egentligen...
 

A.Gold

Omega
Måste till min stora förvåning säga att länken är schyst till både GMT:n och Explorern. Mindblowing...
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Jag tycker det ser perfekt ut. Gör inget annat än förhöjer utseendet. En snygg sub/explorer blev precis ännu snyggare.
 
Topp