• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kan man lita på denne italienska säljare?

Ervid

Omega
Jag tror den är äkta..

image.jpg
image.jpg
 

ATL

Omega
Min första Rolex köpte jag från en italienare, Claudio någonting hette han. Efter jag betalat klockan så var den hemma hos mig nästa dag. Plus att han ringde till och med samma dag den kommit och frågade om jag var nöjd osv. Det jag vill säga är att det inte spelar någon roll om vad han är för ngt. Så länge det känns bra i hjärtat så ska du köra på bara! ;D
 

Ervid

Omega
Är nöjd.
Den är äkta. Kollade hos Rob

Säljaren är förövrigt en bra kille. Inga problem.

Måste förtydliga mig då denna tråd egentligen inte alls var riktad på något sätt mot italienare utan mot utländska säljare. Är egentligen lika skeptisk mot alla som säljer något. Man läser då mycket konstiga historier och vill inte bli blåst på sina pengar oavsett vem det handlar om eller var personen bor men lite svårare om personen sitter 100 tals mil bort.

Skulle alla dagar i veckan rekommendera denna säljare då jag bara har positiva erfarenheter av herrn men kan så klart inte svara för hur han är i framtiden.

Hörs
 
Topp