• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kan ni göra mig en tjänst?

Rivalen

Rolex
Henrik A - då hade du varit där förut naturligtvis. Jandan - har du varit där förut?

Lyckades lägga till Fb like knappar idag. Det borde kunna ge en del. Jag har ju gett upp watchout, som förde mig till drygt 10e (tack vare er)och därför kommer den att dala så småningom och då kanske Fb like hjälper nya köpaklocka att komma in på första sidan på sikt - hur som så tyckte jag det gjorde sig snyggt i flödet när jag provade ett Like idag.

Webbadressen köpaklocka.info (en adress som stämmer med vad siten vill) kommer att börja fungera och peka rätt nu i veckan. Jag kör ju budgetvariant och låter den peka till gratis köpaklocka.hemsida24.se där de flesta sidorna är indexerade av Google nu. Inspirationsdelen på siten börjar ta form. Är det klockor jag missat så säg till. Hoppas ni har lite glädje av siten.

Tack för all hjälp. Om Jandan inte varit där förut och ändå får den 3a då vet jag inte. :confused:
 

Rivalen

Rolex
Ja,Henrik vad säger man - kanske dumt att ge upp watchout? Jag kan ju låta köpaklocka.info peka på den gamla adressen - det byter jag ju på ett ögonblick. Tycker ni det har nån betydelse vad det står i fältet, när ni väl kommit in? Men enligt många så skall en adress som innehåller det man vill komma högt upp på - söket köpa klocka - vara bra? Amatör är man...:(
 
Topp