• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kan vi inte köra en Rootbeer tråd?

Rivalen

Rolex
Vet inte om denna är i samlarskick, men den griper tag i en. Rem som matchar är inte fel. Lyfter fram klockan? Just idag är jag helt säker på att jag inom ett år skall köpa mig en sådan här. 5513 och vanlig 1675 får vika sig.
$(KGrHqRHJBwFIM1bBNI(BSFm6ZiP0g~~60_57.JPG
 

JohannSebastian

Panerai
2-Faktor
Otroligt coola klockor! Men jag vet inte heller om jag någonsin kommer att kunna bära upp en sådan "på allvar". Däremot, den dagen det blir en 30-40 k över så kan jag köpa mig en och bara ha när jag är hemma, bara för att det skulle vara gött. Frågan är väl bara när (om?) den dagen kommer...

/Klocksebbe
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Efter ca 36 h i min ägo älskar jag den bara mer och mer! :smug:
Fick dock för mig att testa den på skinn (moddat skitnato) istället för jubileelänken. Bra eller anus?
H0lZvdN.jpg
 

Rivalen

Rolex
Jag gillar den på skinn för att jag inbillar mig att som en vardagsklocka kan den bli lite to much med länken. Så en rem eller ett skinn-Nato som matchar tavla eller guldet i vridringen eller som den du visar - tumme upp! Är det fest så är länken ett plus. My 2c. Har du fler bilder med det bandet? Stort grattis - tror inte jag sagt det förut? :)
 

F1zbo

Cartier
2-Faktor
Dom där är riktigt coola! Dock befinner dom sig nånstans i gränslandet awesome/tacky beroende på humör. IMHO alltså :)
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Jag gillar den på skinn för att jag inbillar mig att som en vardagsklocka kan den bli lite to much med länken. Så en rem eller ett skinn-Nato som matchar tavla eller guldet i vridringen eller som den du visar - tumme upp! Är det fest så är länken ett plus. My 2c. Har du fler bilder med det bandet? Stort grattis - tror inte jag sagt det förut? :)

Tack! Jo, instämmer till fullo. :) Det här är ett tokbilligt skinn-nato jag köpte bara för att testa lite olika nyanser. Du hittar det här: http://www.tyconimport.com/bilder/armband/38402.jpg
Det är det ljusaste av dem.
 
Topp