Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Kan vi lugna ner oss lite med "personangreppen"!

Diskussion i 'Diskussion' startad av theargonaut, 5 november 2013.

1. theargonaut
    Trådstartare

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Tycker det känns olustigt när vissa blir "personligt stämplade". Jag skulle tycka det vore otrevligt att bli omnämnd som jag är en person med någon diagnos eller allmänt korkad. Även om det stämde. Bara mina 2 cent.

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."

Dixie, Tobbe-i-Etuna, Danielle och 3 andra gillar detta.
  2. theargonaut
    Trådstartare

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Balansen mellan en rå men hjärtligt ton, mellan aktiva medlemmar, "outa" en riktig skurk, och trams är fin...

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."

maxmol gillar detta.
  3. maxmol

maxmol Präst

Från:
    Stockholm
    Helt med, men tycker sällan att man ser att det blir personangreppen.

4. san

san Borgare

Dyrt intresse; sinne för stil och smak; ett visst intresse för historia; snygga skor … Premisserna kan inte direkt sägas vara unika för mindre intelligenta människor (låg sannolikhet för personangrepp etc.), om man nu får lov att hårddra det lite.

A.Gold gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield