• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kanske den bästa allroundklocka jag ägt...

klockodile

Dundee
2-Faktor
Lite bilder på min SBGA025.
Varför så lyrisk?
Jo, den är vattentät till 100 meter, med skruvad krona.

IMAG0407_1_1.jpg


Den är lagom stor, 39,5 mm.

IMAG0393_1.jpg


Den går bra ihop med läder och stållänk.
Den sticker inte ut på något flashigt sätt.

IMAG0727_1_1.jpg


Den drivs av ett superprecist verk.
Den har gångreservsindikering.

IMAG1030_1.jpg


Tavlan är fantastisk.

%255BUNSET%255D.jpg


Den är stryktålig.

IMAG1468_1_1.jpg


Den är snygg, praktisk och premium (och ändå inte premium s.a.s.), ungefär som jago_O

...och jag som hatar folk som raljerar...tack för ordet!
 
Alla (överdrift kanske :p ) dessa jävlar med med GS. Förstår ni inte vad dessa trådar kommer göra för min stackars svältfödda plånbok? Eller relationen med sambon? Måste sälja av något...
 

JayJay

Rolex
Jag gillar den där modellen jättemycket men stör mig på kronskyddens design. Har dock bara sett den på bild. Är kronskydden lika framträdande när klockan sitter på armen?
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Jag gillar den där modellen jättemycket men stör mig på kronskyddens design. Har dock bara sett den på bild. Är kronskydden lika framträdande när klockan sitter på armen?

Det är ju kronskydd, så visst märks de, men måste säga att jag inte tänker på dem och jag har ingen känning av dem. Jag vet att just de här modellerna haft lite svalt mottagande bland GS entusiaster. Jag tycker de ger en lite sportigare känsla.
 
Topp