• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kanske ett avslut på en fantastisk månad?

Fabian

Patek
2-Faktor
Får tacka rossi för snabb och smidig affär. Nu kan man simma lugnt :)


9DE598BB-5655-489A-AC5E-5C558A8BEDF2-20276-000006583B7D3A10.jpg
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Fet! Grattis, dock är det ju en hel dag kvar, så det ramlar nog in ett par guldrolex och annat skrot imorgon ska du se ;)
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Kanske ett avslut på en fantastisk månad?

Ojojoj, största grattiset!! Att ta över den där är nästan lika stort som att ta över OS-facklan!! :D
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Ja, som sagt detta ex är sjukt fräsht. Ett av de bästa i Sverige. Denna med iso och mesh är inte en run of the mill dinka.
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
olevetti.

Detta är din gamla som jag skulle köpa av dig på mässan, men jag strulade. Den fick ta en sväng via professorn innan den nådde mig.
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Ja det är nog klokt att köra etg reissue. Isot du fick med är för bra för att slitas på. Sjuka pengar i det bandet.
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Rossi skrev:
Ja det är nog klokt att köra etg reissue. Isot du fick med är för bra för att slitas på. Sjuka pengar i det bandet.

sant, men skulle behöva ändå behöva en "hake" till det svarta Isot. Annars hänger bara den spända delen och fladdrar...
 
Topp