• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kaplans-Klockkvaliten 16 maj

pheklund

Breitling
Tyvärr är det lite genant att sveriges största åter-återförsäljare av beg klockor skjuter utanför tavlan på mer än vartannat utrop.
 
Var på plats idag och är också lite förvånad över att många klockor drar iväg så pass mycket utöver utrop. Har sprungit på auktioner inom antiksvängen i många år och det är klart att det också kan bli några nummer som drar iväg, men inte på när så många som idag.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Hur kommer det sig att Polerouter klockorna låg på Kvalitén? Genta modellen som är populär eller?
Sedan, hur kommer det sig att ena sålde nästan till dubbla priset? 1 mm större, eller något annat? Jag tycker boetten är snyggare på den äldre.
image.jpg

Va fan, det var visst jag som vann 34mm.. loggade in och såg att jag hade nått att betala.. Kul men oväntat på nått sätt, lite som en överraskning till en själv :)
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Va fan, det var visst jag som vann 34mm.. loggade in och såg att jag hade nått att betala.. Kul men oväntat på nått sätt, lite som en överraskning till en själv :)

Grattis! Alltid kul att ropa in saker på auktion, speciellt om man lägger ett bud som man inte tror på själv, alltid härligt!:)
 

ngstrm

Friends of KS
Hur kommer det sig att Polerouter klockorna låg på Kvalitén? Genta modellen som är populär eller?
Sedan, hur kommer det sig att ena sålde nästan till dubbla priset? 1 mm större, eller något annat? Jag tycker boetten är snyggare på den äldre.
image.jpg

Jämfört senare tids eBay priser så gick framförallt den äldre billigt. Brukar landa på över 10k annars i stål. Bra pris om verket var ok, och en riktigt fin klocka allmänt!
 
Topp